גיבורי העל

חג ההלאווין נגמר, אבל הילדים שלנו בעניין של תחפושות עכשיו. פעם קראתי שזה טוב שילדים מתחפשים. לא זוכרת למה. ככה זה אצלי. זוכרת רק חלקי דברים – כלום לא עד הסו…..

אז לפני ההלאווין קניתי תחפושות, ויום אחרי ההלאווין קניתי ה-מ-ו-ן תחפושות. ליאת התקשרה ואמרה "תבואי עכשיו לדידמס, יש 75% על כל התחפושות", מיד התקשרתי לעידית וגם ליעל. ובאתי לדידמס. וקניתי. המון תחפושות. כבאי, אסטרונאוט (אולי שניים), שתי דמויות מ"מלחמת הכוכבים" ועוד כמה דברים לילדים. כל תחפושת עלתה במקור בין 30 ל- 40 דולר, ככה שבסוף הן 10$ ופחות.

בארגז של "הכל ב- 10$" מצאתי כמה תחפושת של נסיכות לנסיכה. אז קניתי 3. בקופה אמרו שיש על זה 75% הנחה. 3 תחפושות לנסיכה שתהיה בת שנתיים ב- 7.5$ – נראה לי שעשיתי עסקה טובה…..

בסוף קניתי גם לי. איזה אפרודיטה או משהו כזה. ואח"כ גם לנועם. ואז כבר התייאשתי. הלכנו לקופה עייפות אך מרוצות. ואז גיליתי ששכחתי את הארנק בבית. מזל שפטרונית הקניות שלי עדיין היתה איתי, לא הייתי עומדת בללכת משם ולחזור לשם שוב …

עד שנמצא את הזמן המתאים לתת להם את התחפושות החדשות (מיד כשאני אמצא ארגז מתאים לככככככל התחפושות האלה), הם משחקים כל הזמן עם התחפושות שקנינו לפני החג, יואבי מבקש את תחפושת סופר-מן בכל רגע נתון (אם היינו מרשים הוא היה ישן איתה, אוכל איתה, מתקלחבתוכה, הולך לגןרק איתה, לוקח לחברים)….

הנה דוגמא ליום רגיל, וצלם בלתי רגיל במיוחד (מחמאות זה לא דבר קל בשבילי….)


Download Video

(ולמי שעוד לא מזהה, הילד השלישי הוא רק כמעט שלנו…)

7 תגובות בנושא “גיבורי העל

    • אין במאי.
      זה היה עצמאי וספונטני לחלוטין.
      לפחות עד לרגע שבו העמדתי אותם בשורה ואמרתי להם לקפוץ ב-
      Ready … Set … Go
      אז כן הם עמדו בשורה, אבל לא ממש התחשבו בהוראות הבמאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.