דברים שלמדתי לפני ואחרי הטיול

1. אם עוברים את הגבול למדינה אחרת, כדאי לבדוק מראש מה צריך לעשות כדי לעבור את הגבול, אחרת נתקעים בגבול חצי שעה ומנסים לסרוק מסמכים…. (מי בעולם עדיין בודק מסמכים של קורונה??? כנראה שקנדה וישראל…במקרה, שתי המדינות שנכנסנו אליהן בטיול הזה)

2. אם שולחים מכולה, ומוסרים בחזרה את הבית, עדיף לתת לעצמכם יומיים-שלושה ביניהם. גם אם חברת ההובלות אורזת בשבילכם הכל, עדיין נשאר המון בלאגן, הרבה דברים למסור והרבה לנקות. יום-יומיים בין לבין (ולא מיד אחרי ), יקלו על העומס ויאפשרו לכם לישון לילה אחד כמו שצריך, לפני שממשיכים הלאה במלוא הכוח.

3. בכלל, עוד כמה ימים, בבית שלכם או בבית של חברים או אפילו (שומו שמיים!!!) בבית מלון יעזרו לכם לסיים את כל חובותיכם (אנחנו למשל, עדיין צריכים להתעסק עם ערימות של פרוצדורות בזמן שאנחנו בדרכים…)

4. מומלץ מאוד להתקשר לכל מלון, יומיים-שלושה לפני שמגיעים לוודא שאכן יש הזמנה על שמכם ושיהיה לכם חדר שמחכה לכם…. אנחנו הגענו למלון ב 8 בערב, רק כדי לגלות שהמלון מלא ואין לנו מקום…

5. חשוב לתאם ציפיות עם הילדים ולספר להם מה הולכים לעשות בטיול בכלל ובכל ערב/בוקר להזכיר מה עושים באותו יום. אבל יותר חשוב מזה, זה להבין, שלא משנה כמה פעמים תגידו מה עושים, הילדים לא באמת מאופסים ותמיד, תמיד יהיו להם תלונות. Se La Vie….

6. חופשה, היא לא חופשה באמת, עד שלא נחת לפנות 4-5 ימים, בלי לעשות כלום. שום דבר. אפס. נאדה. זילטש. פשוט כלום, כלום, כלום….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.