יום הולדת 11 ליואבי

בנות נולדות בקיץ, בנים נולדים בחורף. ככה זה הנכדים במשפחה שלי. אם נכנסת להריון בסתיו, כנראה שיש לכם בת, אם נכנסתם להריום באביב, כנראה שיש לכם בן.

זאת הסיבה שבין נובמבר לפברואר, השלט שכתוב עליו Ha[[y Birthday לא יורד מהקיר (גם אחר כך הוא לא יורדף אבל זה מעצלנות ושיכחה…)

חודש פברואר מסכם את ימי ההולדת של החורף. בכל שנה יום ההולדת של יואבי גורר אצלי אנחת הקלהף כי נגמרו ימי ההולדת של החורף ויש לנו 4 חודשים עד ימי ההולדת של אלה ושלי.

לוח השנה הפתיע אותנו שוב. אז מה אם חודש קודם חגגנו לברק, אז מה אם חופשת"שבוע הסקי" מתחילה, אצלנו הלוח נזכר לשים התראה בערך שבוע לפני תאריך יום ההולדת… אז מהר בדקנו עם כל החברים שאנחנו בקר קבוע איתם (בכל זאת, קורונה…), כולם יכולים ביום חמישי ב4? מעולה.

רשימת משחקים לאחר צהריים.ערב מוקדם יש לזאביק עוד מאירוע הבר מצווה של קבוצת הבר מצווה של כפיר. נלך על זה כי זה היה ממש מגניבף המבורגרים עם לחמניות סופניות, נקניקיות ועוגת ביסקוויטים ו… זהו? לא צריך עוד כלום? כלום. ממש כלום. מה זה האירועים הקלילים האלה שאנחנו מארגנים בחודשים האחרונים???

מכיוון שזה היה כל כך בקלות, הזמנו את תותו לסליפאובר בחמישי בלילה כדי שיואבי יקום בשישי בבוקר עם חיוך גדול על הפנים. הצליח לנו. היה לנו ילד מאוד מאוד מאוד שמח בבוקר.

התפללנו כל השבוע לאלוהי הגשם (או מיש אחראי שם למעלה על ארובות השמיים), אבל זה לא עבד לנו, חמישי הגיע רטוב, אפרורי ומשמח מאוד – אבל לא מתאים בכלל ליומולדת. אז מהר דחינו ליום שישי. לשמחתנו כמעט כולם יכלו להצטרף ורצנו על זה.

יום שישי הפציעף שמח וחייכני – בדיוק כמו יואבי 🙂

אז התאספות ב 4:00.

משחקים בפארק עד 6:30.

ארוחת ערב ב 7:00

עוגה ב 7:45

איסוף ב 8:00

בין לבין, עשרה בנים בגילאי העשרה המוקדמים, רצים בפארק, משחקים איקס-מיקס-דריקס קבטצתי בריצה ובתלת מימד, משחקים משחק מחניים מוזר עם מקבוק על מעמד וחישוקים שמעיפים אותם כדי לפגוע בבקבוקים, אולטימט פריזבי בחושך – כן, נראה לי שהם נהנו…

 

סוף היום הגיע, יואבי עם חיוך ענק על הפנים מיום הולדת שמח ממש עם החברים שלו. מה יכול להיות יותר טוב מזה?

(סרטונים יגיע בהמשך…)