מסיבת פורים הכי שווה בעמק (וגם היחידה….) – מרץ 2020

זאת השנה הרביעית לדעתי שאנחנו חוגגים את פורים באירוע תחפושות עם החברים שלנו מקמברלנד. יש לי זיכרון עמום מלפני ארבע שנים  שעשינו מפגש משפחות בפארק (בטח ליאת אירגנה…) ואני הופעתי בתחפושת של אלה יוונייה וחשפתי את הרגליים שלי לפני כל עוברי האורח שבפארק… לפני שלוש שנים נדמה לי שהיינו בחוג מצומצם אצלנו בבית: טרגנו, לחן ואספלין.

בשנה שעברה הזמנו את כל המשפחות של החברות הקרובות של אלה ואת המשפחות הקרובות של החברים של יואב וכמובן את המשפחה שלנו כאן: טרגנו, לחן ואספלין. היינו בערך 15 משפחות. כל משפחה התחפשה, הביאה משהו לאכול והכינה משלוח מנות משפחתי מראש. היה כיף להיפגש ולחגוג את החג ביחד. אם לא הולכים לבית הכנסת לקרוא את המגילה, ואם לא מצטרפים לפורימון של הצופים/JCC – לא ממש מרגישים כאן אווירת חג פורים. בכל זאת, חג התחפושות הגדול הוא באוקטובר, כדי לחפש שדים וכל מיני ממתקים ולא כדי לחגוג את זה ששוב ניסו להרוג אותנו (בואו נאכל אוזני המן…)

לאור ההצלחה של האירוע בשנה שעברה, החלטנו לעשות שוב אירוע דומה השנה. הוספנו מספר משתתפים (כמה משפחות חדשות שהגיעו השנה מישראל והצטרפו לקבוצת המכשפות מכיתה ב', כמה בנים שהצטרפו לקבוצת הבנים הקולית של כיתה ד'. מגוון ילדי קינדר וכמה חברים שזאביק ואני חפצים ביקרם ויש להם ילדים בטווח הגילאים 6-12), סה"כ משהו כמו 28 משפחות ובטוח שכחנו כמה משפחות (רחלה, תנשמי… לפחות לא התנדבתי להביא עוגה!!!)

כרמית ואופיר, גיל ואורן הצטרפו אלינו באירגון האירוע, אבל האמת היא – שלא היה ממש מה לארגן. השתמשנו באותה הודעת ווטסאפ מהשנה שעברה (בשינוי התאריכים) להזמין את האורחים, השתמשנו באותו קובץ אקסל לתת לאנשים לרשום כמה בני משפחה מגיעים, מה הם מכינים לאכול ואיזו תחנה הם מארגנים ובסך הכל לא עשינו כלום עד יום לפני האירוע.

ביום שלפני האירוע, קיבלנו מספר שאלות לגבי קיום האירוע. בכל זאת, הקורונה חוגגת פה מסביב לעולם ומעוררת סערה כלל עולמית שאפילו מלחמת עולם שלישית לא תצליח לחולל. התלבטנו בינינו לבין עצמנו האם מסיבת הקורונה הזאת שכולם משתתפים בה, צריכה למנוע מאיתנו לחגוג את החג. אני לא אביא כאן את עיקרי השיחה שלנו, אבל אני אקצר ואומר שהחלטנו לשמוח ולא להיות אחראיים (בקיצור, נקטנו ב"שיטת זאביק לחיים" 🙂 )

לפני האירוע, זאביק התחיל לארגן את החצר ב 4:30 (לאירוע שמתחיל ב 5:30, כן???), תלה כמה גרלנדות עם אורן, פתח כמה שולחנות עם כרמית ואופיר. חגית תלתה שלטים לתחנות  – וזהו בערך בשלב ההכנות….

לשמחתנו, רובן המוחלט של המשפחות הגיעו למסיבה. לא שיש לי טענות למי שלא הגיע, אני לגמרי מבינה את החשש מהגעה למקומות עם הרבה אנשים בשלב הזה של מזימת הקורונה העולמית, אבל – מאוד רצינו שיבואו אנשים ושלילדים שלנו תהיה אווירת חג. נראה לי שהצליח לנו… מעבר לעובדה שפורים זה חג משמח, העובדה שכל שאר אירועי פורים בסביבה התבטלו, ושאווירת נכאים יורדת על העולם – גרמה לאירוע הזה להיות עוד יותר משמח. אני לא יכולה להגיד שזאת הייתה "נקודת השפיות היחידה בזמן האחרון", אבל בהחלט היה נעים לרגע להרגיש שהוירוס הזה לא מנצח אותנו ושיש עדיין דברים משמחים שקורים כאן.

בסיכומו של דבר, היה כיף. ממממש כיף. התחפושות היו מגניבות, התחנות היו מהממות ומגוונות, האוכל היה טעים, משלוחי המנות היו שווים ויפים באופן מיוחד והחברה היתה נהדרת. היה כיף ממש ובאפס מאמץ מצידנו…. בסוף האירוע, הגרלנו את משלוחי המנות, וכל משפחה לקחה הביתה משלוח מנות ושקית זבל 😉
כל כך אפס מאמץ היה האירוע הזה, שלקח לנו עוד רבע שעה לגמור לארגן את החצר אחרי שכולם הלכו ובזאת תם ונשלם אירוע פורים 2020. כמה קצר – ככה מושלם. מיד קבענו תאריך למסיבת פורים של 2021 🙂 🙂 :0)

התחלתי לארגן את התמונות מהאירוע וגיליתי שיש כל כך הרבה שפשוט אין לי סיכוי להעלות את הכל לכאן. במקום זה, יש כאן שתי תמונות מייצגות (או שלא) ואת כל שאר התמונות אתם יכולים לראות בלינק הזה שמוביל  ל GOOGLE PHOTOS של כרמית, כדאי להציץ – הייתה אחלה מסיבה 🙂