המקצוע הבא של זאביק…

אתמול דיברתי עם נדב, האחיין שלי. סוף סוף זאביק ואני מצאנו כמה דקות לדבר עם נדב (מאז מרץ…) והבנו שנוכל להיפגש איתו בלוס אנג'לס ורציתי לראות אם זה באמת יסתדר לו.

קישקשנו לגבי המשך הטיול שלו בארצות הברית (נראה לי שהוא מתכנן לעשות לולאות על המפה של ארצות הברית) והמלצתי לדבר עם זאביק, שיודע באמת איפה כל המקומות שנדב רוצה להיות באמת ממוקמים על המפה ומה עוד אפשר לעשות בדרך (בניגוד לשנינו שסתם זורקים שמות…)

נדב צחק ואמר שבדוק שהוא מדבר עם זאביק. הוא אמר לי שזאביק עזר לו המון בטיול. כשנדב היה בכל מיני מקומות והיה תקוע שעות על ניסיונות להגיע לכל מיני מקומות, הוא היה מרים טלפון לזאביק או שולח סמס, וזאביק תוך כמה דקות היה מוצא כמה אפשרויות בשבילו ומארגן /קונה מה שצריך.

נדב נמצא כבר חודש במקסיקו, והמשפחה שלו:  אחותי קרן,  גיסי בועז והאחייניות שלי: עדי, יובל ואופיר, הגיעו להיפגש איתו בחופשה בקנקון. נדב אמר שבשלושת הימים הראשונים הם כל הזמן שאלו אותו שאלות מה,  איך, מתי, למה והוא עזר, פתר, אירגן, הזמין. או במילים שלו "הרגשתי זאביק!"

המשפחה של נדב חוזרת לישראל ב 11 לאוגוסט, אז זאביק אירגן לו טיסה מקנקון ללוס אנג'לס ב 11. נוחת ב 10 בלילה ויהיה איתנו כמה ימים. אז הוא כנראה ייקח את האוטו שלנו וייסע לטייל עוד חודש בערך.

אבל זאביק לא סיים את תפקידו בתור סוכן נסיעות. כזכור, אחרי שהוא קיבל הנחיות כלליות לגבי הטיול, הוא אירגן לנו טיול מטורף: נסיעה של יומיים לסיאטל, טיסה לאלסקה, טיול של 2500 קילומטר ברחבי אלסקה, חזרה לסיאטל, נסיעה לקנדה, טיול של 10 ימים ברוקיז הקנדיים, נסיעה למונטנה להיפגש עם עופר ושרון ולטייל בגליישר פארק, משם לילוסטון ובעוד כמה ימים, ווגאס ואז לוס אנג'לס עם נדב. נשמתם???

אבל את גולת הכותרת של הטיול הזה, זאביק סגר ממש אתמול בלילה. אחרי שיחה בחצות הלילה עם הנציגה של יונייטד איירליינס, זאביק סגר לנו 4.5 ימים עם נדב , ואז טיסה לסן פרנסיסקו -> המתנה של שעה וקצת -> וטיסה ישרה לנתב"ג, וכל זה במחיר הלא הגיוני בעליל של $600+- לאדם. אלוף, לא???

אז אם אתם צריכים עזרה בתיכנון המסלול של הטיול שלכם איפהשהו ביבשת אמריקה, פיתרון בעיות או סתם עצות טובות מערימות הבלוגים שזאביק קורא – מוזמנים ליצור איתו קשר – תמיד טוב לנו שתהיה לו עוד הכנסה צדדית 🤪

ואם במקרה פיספסתם את המהות האמיתית של הפוסט הזה, אז הנה זה באותיות קידוש לבנה:

יום רביעי, 17 לאוגוסט 2022, 8:00 בערב, טיסת UA954 של חברת יונייטד נוחתת בנתב"ג

שלטים, בלונים, חולצות, חיבוקים ונשיקות יתקבלו בשמחה 😉

אוהבים ותיכף כבר לא נתגעגע ❤️❤️❤️

4 תגובות בנושא “המקצוע הבא של זאביק…

  1. היידה !!!יאללה הכנסנו ליומן בעט אז אי אפשר להתחרט או לשנות!!! מחכים כבר. בקשות מיוחדות לאוכלים לימים הראשונים נא להגיש עד יום שני 15 באוגוסט! 😉

  2. אושר גדול.
    מחכה לחיבוקים ונישוקים. ושכבר לא נצטרך להתגעגע
    המון אהבה והתרגשות..

    )אה, ומה שקרן אמרה, רק על מאפים ומתוקים(

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.