Hiking Yosemite

הטיול לפני שבועיים רק פתח לי את התאבון, ומכיוון שה-4 ביולי התגשר לסופ"ש ארוך מאוד של חמישי-שישי-שבת-ראשון, נסעתי שוב ליוסמיטי.

הזמנתי אתר קמפינג, זרקתי מזרון-פוך-כרית להונדה (שנאמר בפסוקים – "ועשית לך RV, וחנית בו יומם וליל"), ארזתי את כל הציוד טיולים שלי, הוספתי קצת אוכל, הורדתי קצת כי זה היה כבד מידי, ונסעתי ליוסמיטי ביום רביעי בלילה, כדי להיות במשרד של אישורי הטיולים על הבוקר ביום חמישי. את אישורים מתחילים לחלק בשעה 11 בבוקר, עבור היום שאחרי.
שעה 8:05 בבוקר, כבר היו בערך 25 אנשים בתור. הצטרפתי לתור, הוצאתי את הפק"ל קפה, והעברתי את הזמן. ועדיין, קיבלתי אישור לישון בשטח שישי-שבת-ראשון, במסלול שרציתי.

טיילתי קצת בחמישי, סידורים וארגונים אחרונים (שכללו את העובדה שבבוקר שישי, המצבר של הרכב מת – דרך מצויינת להתחיל את הטיול), ולמרות הכל, בתשע כבר הייתי בתחילת המסלול 🙂

שלושה ימים, שני לילות, 55 ק"מ, 16-17 ק"ג תיק על הגב.
עליות, ירידות, הליכה, נופים מדהימים, טבילה באגמים.
סיימתי עם חיוך, הרבה תמונות, והמון טעם של עוד

 

10 תגובות בנושא “Hiking Yosemite

  1. במילה אחת – וואו!
    בכמה מילים – כל הכבודה, מעריצה את היכולת לעשות מסלול כ"כ ארוך. נראה פשוט מדהים

    • יש באיזור כמה מחנות אוהלים מוסדרים, שאפשר לקבל בהם מיטה, ארוחת ערב וארוחת בוקר
      (High Sierra camp)
      הם נמצאים באמצע שומקום, בלי טלפון, בלי חשמל (יש קצת סולארי), אבל נותנים לך את האפשרות לטייל בלי שק שינה, אוהל, מזרן והמון אוכל על הגב.
      ככה הם מעבירים אספקה למחנות הללו, בשיירות סוסים

  2. המסלול נראה מדהים היגיע הזמן שתתחיל להתאמן עם פילטר ND להקפיא נחלים תראה תוצאות מדהימות מחכים כולם שתגיע

    • מכיוון שהצילום התבצע במצלמת פוקט יחסית פשוטה, פ הפילטרים לא היו רלוונטים (הניקון נשארה בבית, כי היא כבדה מידי. גם בלי פילטרים היא שוקלת יותר מהשק שינה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.