מריו בייסבול

מכירים Wii? זה כמו אטארי אבל למתקדמים.

לתו-תו יש כזה. בחלק נכבד מהפעמים שיואבי הולך לבקר שם, הוא ותותו משחקים בזה, לפחות חלק מהזמן. לתו-תו יש מיומנות בזה, הוא יודע להפעיל את זה, לבחור: משחק, כמות שחקנים, אופי לשחקנים, הוא מניף מחבטים, מכוון, סופר נקודות, מנחה ילדים שלא יודעים איך לשחק, ומנצח בכל פעם מחדש.

יואב וכפיר קצת פחות מיומנים, נניח לא מיומנים בכלל, אבל כמו כל ילד – הם גם רוצים, אז תו-תו מלמד אותם והם משחקים. אבל אין ספק שהמיומנות שיש להם במשחקים האמיתיים לוקה בחסר במשחקי מחשב. בעיני לפחות – טוב שכך. שימשיכו לשחק בחצר וישאירו את המחשב לתקופת גיל הטיפש-עשרה שבו לא משחקים יותר עם אמא ואבא (אלא רק שותקים איתם…).

בקיצור – אחד המשחקים שיש שם הוא משחק בייסבול לילדים, שהדמויות בו הן מהסרט (סדרה? משחק מחשב?) "סופר-מריו". מכירים? אני לא ממש, רק זוכרת את השם והדמויות, לא יודעת על מה מדובר. לא משנה. הילדים שיחקו בזה באחת הפעמים שהיינו שם ומאוד אהבו את רעיון החבטות בכדור שמישהו מגיש לך.
בערך באותו הזמן (זאביק) הרכבנו את הטרמפולינה. ואז המצאנו משחק של "מריו בייסבול", כל יום הילדים מבקשים שנשחק אותו, ואם זאביק מגיע מוקדם כדי להשגיח על אלה, ויש מזג אויר טוב בחוץ (ובתוכי….) אנחנו באמת משחקים. זמן איכות עם הילדים שלי. כיף לי.


Download Video

דרך אגב – המוסיקה ברקע – היא מהמשחק האמיתי (אנשים אשכרה מקליטים את עצמם משחקים את המשחק ומעלים ליו-טיוב. משוגעים….)

דרך אגב 2 – מי שתוהה איפה אלה, בזמן שאבא שלה מצלם במקום להשגיח עליה, היא מטיילת על הדשא ולועסת אבנים. סידן זה בריא לגוף…..

דרך אגב 3 – כן, רחלה, אני יודעת שאני צריכה לקנות מכנסיים חדשים, אני ממש עובדת על זה….

7 תגובות בנושא “מריו בייסבול

  1. אחד הסרטים המקסימים שנראו לאחרונה.משובח.
    באופן הזוי ,זה עשה לי חשק למסיבת ריקודים או אולי למסיבת טרמפולינה (מישהו חייב להמציא דבר כזה.מעניין אם אפשר לחבר לטרמפולינה רמקולים שישמיעו מוזיקה במקום)
    דש מרחלה וחיבוקים גדולים .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.