Dimonds are a girl's best friends

כבר שכחתי  (או שאף פעם לא באמת ידעתי) כמה זה כיף לנסוע באוטו גדול וגבוה. כבר שכחתי כמה זה כיף לשמוע את הגלגלים מתגלגלים במהירות ואת המנוע נוהם בנהמה גרונית ועמוקה כשמניחים את הרגל על הגז. שכחתי כמה זה כיף שיש מרחב תמרון באוטו. שכחתי כמה זה כיף ג'יפ (אפילו שהוא לא 4X4 ולכן לא באמת יכול לרדת לשטח – אבל בינינו, מי צריך שטח פה בעיירות הפרברים של עמק הסיליקון כשיש את כל החנויות שאפשר לקנות בהן המון דברים ולמלא את הבגאז' הענקי של האוטו???)

התנאי שלי לרכב שלי היה שיהיו בו 8 מקומות, שכשיהיו לנו עוד שני ילדים, לא נצטרך להצטופף כדי להכניס את כולם; ועוד לפני כן, כדי שכשיבואו אלינו אורחים (ואנחנו מבקשים הרבה כאלה…), לא נצטרך לסוע בשתי מכוניות כדי לעשות קניות בסופר.

זאביק לקח את הזמן (טוב זה זאביק, הוא תמיד לוקח את הזמן….). עוד בארץ הוא ידע שהוא רוצה לקנות TOYOTA SIENNA או HONDA ODDESY. ערן וקרני שלחו אותנו לארקדי. ארקדי קונה מכוניות במכירות פומביות ומוכר אותם לדילרים של מכוניות. בגלל שהוא יהודי , יש לו נפש חמה לישראלים והוא עוזר להם לרכוש מכוניות. ארקדי וזאביק עברו ביחד על כמה מכוניות, אבל מכונית בשבילי לא יצאה מזה :-(.

זאביק החליט לעשות עצירה. ועשה חושבים עם עצמו איזה אוטו בוא באמת מעוניין לרכוש לנו. ואז הופיע ב- ISO (קהילה של ישראלים באיזור SAN FRANSISCO) מודעה על HONDA PILOT. נשאלתי מה דעתי בעניין. נו באמת! אין לי דיעה. יש 8 מקומות? לא נראית ג'יפה? קילומטראז' נמוך? אני בסדר עם זה….

וואו כמה שטעיתי. אני לא בסדר עם זה. אני מעולה עם זה! אני אוהבת את האוטו הזה! תיכף תראו למה (על הדרך מקבלים הצצה נוספת לכפיר ויואב – לא באמת חייבים לראות את כל ה- 5 דקות, אבל אני פשוט מאוהבת!!!):


Download Video

יהלום או לא???

בקצרה אני אספר גם – שהשבוע קיבלתי את ה- SMS הבא מזאביק:

 Mazal tov – we are the proud Subaru owners. 2003 outback. High milage. but runs great

 ככה גיליתי שזאביק ואלי נסעו לראות סובארו אאוטבק אצל דילר במקום ארוחת צהריים (סובארו אאוטבאק זה סוג של סובארו סטיישן עם 4X4, שמאפשרת לבעלים הגאים שלה לנסוע עם עוד 3 חברים לעשות סנואובורד באגם טאהו, בלי לקחת לבעלים הגאים של ההונדה פיילוט את הרכב האהוב עליהם באופן מיוחד מאוד), וחזרו למשרד אחרי 3.5 שעות (בלי לאכול שום דבר…) והסתיימה בזה שזאביק הוא הבעלים החדש של הסובארו אאוטבק המדוברת…. ככה אני אוהבת, בלי דיבורים – הרבה מעשים:

עכשיו נשאר רק לעשות תיאוריה וטסט כמו ילדים בני 16 (את זה אפשר לעשות רק אם יש SSN, שדרך אגב, אני קיבלתי וזאביק לא – תמיד דופקים את השחורים…)

6 תגובות בנושא “Dimonds are a girl's best friends

  1. תתחדשו וסעו בזהירות רבה. שמעתי שלנסוע באמריקה זה גרוע כמעט כמו לנהוג בנצרת למטה.
    ולגבי הילדים המדהימים שבתוך האוטו. אני כל כך מתגעגעת.

  2. רגע, לא הבנתי…אז עכשיו יש 1 הונדה, 1 סוברו? הסרטון – הונדה. הצילומים -סוברו….ומה הקשר לתאוריה וטסט?….

    • מה לא ברור? אני קיבלתי משהו דמוי ג'יפ הונדה בן 3 מנצנץ כחדש וזאביק קיבל סובארו אאוטבק ישנה שמיועדת לנסיעה לעבודה ולסקי באגם טאהו. כל אחד והצרכים המיידיים שלו….
      אין קשר לטסט ולתיאוריה. אבל בדף שלנו שבו יש את רשימת הדברים שצריך לעשות כדי שהחיים ייכנסו למסלול הסופי מופיע:
      רכב 8 מקומות לנעמה – יש
      רכב לסקי לזאביק – יש
      תיאוריה נעמה – צריך לקבוע עם זיו / סוזן
      טסט נעמה – בהמתנה לתיאוריה
      תיאוריה זאביק – בהמתנה ל- SSN
      טסט זאביק – בהמתנה ל- SSN
      סלון – בחיפושים עם תמר
      שולחן פינת אוכל – בחיפושים עם תמר
      וכו' וכו' וכו'

    • מכיוון שאנחנו לא על תקן תיירים, אנחנו צריכים רשיון נהיגה מקומי (שזה גם התעודת זהות המקומית).
      בשביל רשיון מקומי צריך תאוריה וטסט 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.