גליישר נשיונל פארק – היום השני – ה-פארק!

(יום שני, 1 לאוגוסט, 2022 – גליישר נשיונל פארק)

יש המון המון יתרונות בלהיות ספונטניים, וכאלה אנחנו – למשל: מחליטים ביום שבת שיוצאים לטיול של 10 ימים בקולרדו וביום שני נכנסים לאוטו ונוסעים 8 שעות לווגאס, וביום שאחרי עוד 9 שעות – והופ, אחרי נסיעה קלילה של 1100 מייל (1800 ק"מ) אנחנו בקולרדו בטיול כיפי ומהמם עם המון חוויות לכל החיים (כמה חבל שלא תיעדתי בזמן….)

אבל יש גם חסרונות. למשל – אם מטיילים בעונה הכי מבוקשת בשנה, בפארק הכי יפה בארצות הברית, אבל לא הזמנת מקום חצי שנה מראש, יש מצב שעשית את כל הדרך למונטנה לחינם… (ואם אין לך את יאנה שתקרא את כל האותיות הקטנות ותגיד לך לשבת ליד האינטרנט ביום שלפני שאתה רוצה לטייל, בשעה 8 בבוקרבדיוק, כי אז פותחים את ההרשמה המאוחרת – אז בכלל נדפקת….)

אבל, בעיות קטנות כאלה לא יפילו את רוחנו, וזאביק ועופר לא נתנו לדבר קטן כמו כרטיס כניסה למנוע מאיתנו את המראות היפים שכולם מדברים עליהם. במקום לקום מוקדם בבוקר ולנסוע ליום שלם, בחרנו שוב לתת לילדים ללארפפ בלילה שלפני ובבוקר, לבשנו בגדי ים ונסענו למצוא מקום נחמד להיות בו על הנחל/נהר. הילדים קפאו לרגע, אבל אחרי כן נכנסו למים ואפילו שרון היה האמיצה שבאמיצות, נתנה יד לאלה והלכה אל הקור….

בשעה 2:30, ארזנו את עצמנו, מצאנו מקום לאכול בו ארוחת צהריים ובשעה 3:55 נעמדנו בכניסה לפארק. רשות הפארקים הלאומיים מאפשרת לכל אחד להיכנס לפני השעה 6 בבוקר ואחרי השעה 4 אחר הצהריים, ללא כרטיס כניסה. הרעיון שעומד מאחורי זה לדעתי הוא שהם רוצים להגביל את כמות המבקרים במהלך היום, כדי שלא יהיו יותר מדי פקקים בפארק. ואם אתה משוגע מספיק כדי לקום ב 5 בבוקר ולטייל – שיבושם לך.

בערך 50 מכוניות עמדו איתנו במגרש החניה שאליו שלחו את הסוררים שלא רק שלא כרטיס בזמן, גם העזו לעמוד בכניסה לאפרק לפני השעה ארבע-אפס-אפס, אבל ב 4:15 כבר היינו בדרכנו לראות את המראות שכולם תיארו לנו.

ואיזה מראות!!! באמת שלא הגזימו מי שאמרו שזה הפארק הכי יפה בארצות הברית. ממש ממש מהמם! אני אפילו לא אנסה להסביר כמה יפה זה, כי אני לא חושבת שאפשר. אפילו התמונות לא משקפות את מה שקורה שם. אבל כדי שתבינו כמה אני חושבת שהיה יפה שם – אם הייתי יודעת שכל כך יפה כאן, היינו מוותרים על אלסקה ועושים את הפארק הזה, ביחד עם החלק הקנדי שלו (שלא עשינו) ….

בדרך, כמה חוויות שנזכור לתמיד :

דוב מסתובב לצד הכביש בדרך פנימה והחוצה מהפארק

יואב שוחה להנאתו במים הקפואים (אניממודה שאת.הפעם הראשונה פיספסתי, אז הכרחתי אותו להיכנס שוב כדי לצלם 🤪) https://photos.app.goo.gl/1hP3tCfsf8GiJHin6

ברק מנסה לעשות מה שיואב עשה (לשניה וחצי בדיוק) https://photos.app.goo.gl/z2TcWuWypK3kcMMm9

והכי חשוב ביום הזה – יום הולדת לבן!!! https://photos.app.goo.gl/rSLghX3GW2veU2f36


אלוהות אדירות – איזה נוף מטורף!!! שווה לכם לפתוח את הלינק הזה ולהתחיל לתכנן את הטיול הבא…. 😉 https://photos.app.goo.gl/Duut1XZd1ZURpzcd9

תגובה 1 בנושא “גליישר נשיונל פארק – היום השני – ה-פארק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.