היום האחרון בקנדה

שבת, 30 ליולי, 2022, קלגרי-> מונטנה

לא הרבה פעמים זאביק מעוניין בפעילות מסויימת, אבל את הפעילות הזאת הוא רצה לעשות, אפילו שהוא ניסה להגיד שזה בסדר אם לא…

אז עשיתי החלטה פיקודית, למרות ש 3 ילדים לא ממש היו בעניין, והחלטתי שהולכים. קמנו בבוקר,  קנינו באגטים ופירות והגענו למרכז האולימפי של קלגרי. לפני 20 שנה בערך, קלגרי אירחה את אולימפיאדת החורף, ובמרכז הזה קפצו לגובה->רוחק, עשו תעלולי סקי ב Half-pipe,  ונסעו ב bobsled.

בחורף, בטח מתאמנים פה בקפיצות וכו'… אבל בקיץ עושים פה Down hill carting או Luge…..

התחלנו כולנו ביחד, חלק מאיתנו יורדים לאט יותר מאחרים. ברק במפתיע נסע לאט יותר מאחרים. נשארתי איתו מאחור והבנתי למה… הוא כל כך קטן, שהרעידות היו חזקות מדי לידיים שלו. הוא עצר כל הזמן, וניער את הידיים שלו. בגלל זה לא הופתעתי שהוא לא רצה לעשות את המסלול עוד פעמיים.

השארנו אותו עם הטלפון שלי, והמשכנו לעשות את המסלול עוד פעמיים (יואב ואלה עשו כל אחד פעם נוספת – על חשבון ברק)… ככל שמתאמנים יותר, ככה נוסעים מהר יותר, ונהנים יותר 😃, אבל אני מדברת יותר מדי… תמונה אחת שווה אלף מילים ויש לנו פה איזה 30 תמונות שוות…

אחרי שסיימנו, נכנסנו לאוטו והתחלנו את הנסיעה לכיוון מונטנה, כדי להיפגש עם עופר, שרון, בן וג'וש במונטנה….

עברנו ליד המשאית הגדולה בעולם

והמשכנו לכיוון הגבול עם ארצות הברית. מעבר הגבול הזה היה אחד המוזרים. קומפלקס שלם, מצלמות אבטחה, שערים, בניינים – אבל אנשים אין… שומר גבול אחד, מדבר עם אנשים במכונית אחת. זה כל מה שהיה שם…

כשהגיע תורנו, הוא שאל אם הבאנו פירות, אלכוהול ונשק. הגיוני, לא? נשק ופירות באותה רמת סיכון לארצות הברית….

נתנו לו את התפוז האחרון ואת הקליפות של התפוזים הקודמים, והוא מצידו – שלח אותנו הלאה….

המשכנו בנסיעה לתוך מונטנה. שעה וחצי אחרי כן, הגענו ל WHITEFISH ולאיחוד המרגש עם עופר, שרון, בן וג'וש 🙂 הרבה לארפ יהיה כאן בימים הקרובים….

תגובה 1 בנושא “היום האחרון בקנדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.