נוטרי הפארקים

(באמת פוסט אחרון להיום…)

בסאניוייל וסביבתה יש הרבה מאוד פארקים, חלק בגודל של גן שעשועים קטן, חלק הרבה יותר גדולים וכוללים בתוכם מתקני שעשועים גדולים, מתקני מים , מגרשי כדורסל, טניס,פינות פיקניק עם מנגל ועוד ועוד.

אחת לכמה ימים אנחנו מבקרים בפארק. בהתחלה ביקרנו ב BRALY שזה פה מתחת לבית, אחר כך ביקרנו ב ORTEGA, כי זיו אמרה שזה פארק נחמד (ומקום מפגש של ישראלים – ואכן פגשנו שם ישראלים… :-)), אחר כך ביקרנו ב LAS PALMAS ליום ההולדת של אורי, ובאחד האחר צהריימימים שהייתי עם הילדים הלכנו ל PONDAROSA שזה ממש מאחורי גן סמדר.

ביום ראשון בבוקר רצינו ללכת לפארק שעוד לא היינו בו, ובחרנו את  SERRA PARK, שהוא פארק  בגודל בינוני שעוד לא ביקרנו בו. כשהגענו ראינו שמתקיים בו אירוע ראש השנה של "ויצו עמק הסיליקון" ויש המון ישראלים והרבה רעש ישראלי נפוץ. כרגע, אני ממש עדיין לא בקטע של להיות חברותית אז ביקשתי להתרחק מהקהל (ויסלחו לי כל האנשים שנחמדים שהיו שם – אבל כדי להיות חברותית, אני צריכה להיות רגועה נפשית וזה יקרה כנראה רק בעוד שנה שנתיים…).

אז הלכנו למתקנים (בכל פארק פה יש מתקני שעשועים שונים לגמרי) ואחר כך הסתכלנו על אנשים משחקים טניס ושיחקנו בתופסת וכדורגל ופוטבול וגם פוטבול שמתחזה לצלחת מעופפת (רעיון של כפיר, אחרי שהוא ראה חבורת בנות משחקות צלחת מעופפת תוך כדי צחקוקים חסרי מעצורים – המשחק מתנהל אותו דבר כמו פוטבול, אבל מצחקקים תוך כדי…)

ביום שני הלכנו לראות בית ואחרי זה נסענו לפארק "שעוד לא היינו בו" לבקשת כפיר – פארק פנמה.
עוד מהאוטו ראינו שהוא אכזבה עבורנו כי הוא מגרש דשא רחב ידיים אבל נטול מתקני שעשועים, אז המשכנו הלאה לעבר פארק ריינור, שגם בו לא היינו עדיין ויש בו מתקנים משובחים במיוחד (כמו שתי קורות ברזל מקבילות בגובה של בערך 2 מטרים מהאדמה, שעליהן נעים מין קרונות קטנים עם אפשרות להחזיק אותם ואז אפשר להתקדם לאורך הקורות מצד לצד על ידי תנופת הגוף).

אתמול, כפיר ביקש להישאר בבית כי כאבה לו הבטן, אז אחרי שהלכנו לראות עם זיו את הבית של וולטר (שייקרא מעכשיו פשוט "הבית"), נסענו לגן שעשועים קטן שנקרא לדעתי MELON PARK (אבל אל תתפסו אותי במילה – זה כמו גן שעשועים קטן באמצע הרחוב) וכפיר התנסה שם לראשונה בחייו בפעולה מקבילה לגלישת כבאים בצינור (ובגלל זה מאז כל נסיעה היא בכבאית לכבות שריפות בכל רחבי סאניוייל :D).

ורק כדי שלא תחשבו שאני סתם אומרת, הנה מגוון תמונות שצולמו ב- SERRA ביום ראשון (זאביק הביא את המצלמה הגדולה, כי התחשק לו לצלם במצלמה נורמלית סוף סוף – אכן רעיון משובח!):

3 תגובות בנושא “נוטרי הפארקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.