גם זאת דרך לנפוש…

2:43 לפנות בוקר בסן דייגו. בדיוק סיימתי סבב העברות של ילדים ממיטב למיטה בגלל שלברק ברח פיפי… אלה ישנה במיטה עם רחלה )((שבטח כבר התעוררה מהסבב ולא תישן עד הבוקר), כפיר ויואב ישנים על הספה הנפתחת בחדר של רחלה וברק נוחר פה בנוחות לידי.

אני קוראת את מה שכתבתי למעלה ומבינה שהגיע הזמן לבקש מזאביק שיבדוק לי למה האיות האוטומטי שלי כל כך גרוע (כי עכשיו לפנות בוקר ולא בוקק, הילדים ישנים במיטה ולא במיטב, ברק נוחר ולא נומק והאיות הגרוע הוא איות ולא איטלקי או אמות או צרות… למרות שבהחלט כל אלה שמות תואר נהדרים בשבילו…)
אתמול היינו בלגולנד כל היום והספקנו לעשות מעט מדי ברחבי הפארק,  סיימנו שם ברבע לשש וחיפשנו מקום לאכול בו עד שמונה וחצי בערב. מסתבר שסן דייגו אינה שונה בהרבה ממקומות אחרים בקליפורניה ובקריסטמס דיי – ה כ ל,  אבל ממש ה כ ל סגור. גרוע כמו בראש השנה או פסח בישראל. בסוף התייאשנו וחזרנו לחדר. 

רחלה אמרה, תני להם מה שיש לך במקרר, אז הוצאתי את כל מה שהיה לי: מלפפונים, תותים,צ`יז סטיק, גבינה לבנה, חמאה, לחם ובייגל.  פרשתי מפה על המיטה ונתתי להם לאכול מול הטלויזיה. חיסלו 8 מלפפונים, קופסת.תותים, ערימת ענבים, גבינה לבנה,שאריות של מק אנד צי`ז מהיום הקודם וקצת לחם. רחלה אמרה שזאת הארוחה הבריאה ביותר שאכלנו מזה 3 ימים – צודקת….

הבוקר התעוררנו מאוחר, בסביבות תשע (ככה זה כשהולכים לישון ב 11 בלילה…). ארוחת בוקר ויצאנו לרחוב. עברנו את הכביש ישר לתוך פארק משחקים ממש נחמד. עם גבעה (מלאכותית ) שממנה יורדות שתי מגלשות מהירות, מתקני חבלים מסוגים שונים לטפס עליהם, נדנדות, קירות טיפוס מאתגרים, ו קרוסלה מגניבה. היינו שם בערך שעה לפני שברק התלונן שהוא רעב.

מיד הזמנתי מקום במסעדה איטלקית עם מרחב אפשרויות גדול מאוד, כולל סלטים, מלא סוגים של מנות ראשונות, פסטות, פיצות. חשבתי שיהיה לכולנו מה לאכול. כשהגענו רחלה אמרה שהיא לא רעבה, כפיר ויואב הזמינו מק אנד ציז, אל. הזמינה פסטה ופיצה וברק ,נו – הוא אמר שהוא רוצה מיץ תפוחים…מזל שיש להם הרבה מה להציע כאן…

הגיעו הרביולים הנהדרים שלי, מק אנד ציז מעולה (יואב אמר שלא טעים, כשרחלה קיבלה את המנה שלו, ספגטי לבן עם רוטב אלפרדו מעולה בצד (הזמנתי עוד מנת מבוגרים כזאת, כי זה מה שהילדים אכלו בסופו של דבר – פסטה לבנה, ואני אומרת- בפעם הבאה אני אשתדרג ואקנה כירה חשמלית בחדר ואשלם דולר לחבילת פסטה, במקום 17$ על כלום במסעדה…). המלצרית שלנו הייתה נהדרת- היא דיברה עם כל הלקוחות שלה ונתנה להם עצות לגבי סן דייגו ואיפה קונים כוסות בירה מגניבות ועוד כל מיני דברים, רק חבל שכל הזמן היינו צריכים לחכות לה והארוחה שלנו, שבסופו של דבר כמו כל ארוחה עם הילדים היא מאוד מהירה וצריכה לקרות מהר (ולא לחכות חמש דקות כי המלצרית מסבירה ללקוח איפה לקנות את הכוסות באתר און ליין).+, בקיצור  הארוחה שלנו נמשכה כמעט שעתיים..

בהמשך, ירדנו לכיוון הנמל. הילדים רצו על המדשאות וליד המזרקות  ובמקום לרדת איתנו חזרה לנמל לראות את הסירות, משכו חזרה למעלה, לפארק המשחקים. היינו שם עד שהתקרר, בארבע וחצי בערך וחזרנו למלון. הילדים התיישבו מול הטלויזיה והאייפד ואני ורחלה נכנסנו כל אחת למיטתה ונרדמנו ל 45 דקות בערך..
אחר כך, נסעתי לסופר, קניתי סוגים שונים של גבינה, מלפפונים, פלפלים, תותים, עגבניות שרי, זיתים, בייגלים והבאתי לחדר

שוב אכלנו מול הטלויזיה, שוב אכלו פה מלא ירקות וגבינות. – שוב שמחתי שהבאתי כלים חדפ והקשבתי לרחלה. באמת יותר בריא וטוב מבמסעדה….

הלכנו לישון מוקדם יחסית. בערך בעשר. נרדמתי בין כפיר ויואב. ויכולתי לישון ככה עד הבוקר אלמלא ברק…

עכשיו נראה לי שאפשר לחזור לישון….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.